سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله بانوان

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ساک مسافرتی بهترین انتخاب برای مسافرت

 

چمدان دلسی مدل    Sejour یکی از محصولات جذاب و خوش ساخت برند دلسی است که از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل برای مسافرت های کاری و یا تفریحی ، خرید ساک و چمدان گزینه مناسبی خواهد بود. شرکت دلسی برای تمامی تولیدات خود امکاناتی بی نظیر در نظر گرفته است تا خریداران در صورت انتخاب محصولات این برند هیچ گونه نارضایتی نداشته باشند. بنابراین در ادامه مطلب به ارائه توضیحاتی در خصوص امکانات، رنگ، مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل Sejour پرداخته ایم تا پیش از خرید این محصول به طور کامل با ویژگی های این محصول آشنا شوید.

 چمدان

 مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل Sejour

چمدان دلسی مدل Sejour ضمن دارا بودن سه سال گارانتی بین المللی در سه سایز کابین، متوسط و بزرگ عرضه می گردد.جنس بدنه‌ چمدان دلسی مدل Sejour ازپلی‌پروپیلن تشکیل شده است که مقاومت چمدان در برابر ضربات را تضمین می کند.چهار چرخ دوبل بی صدا تعبیه شده در قسمت زیرین این نوع چمدان و همچنین یک دسته ‌ی تلسکوپی در قسمت بالای آن برای جابه جایی آسانتراین چمدان طراحی شده است که حرکت چمدان توسط مسافران در طول سفر با تنظیم ارتفاع دسته‌ ی تلسکوپی بسیار راحت خواهد بود.همچنین وزن نسبتا کم چمدان دلسی مدل Sejour یکی از مهم‌ ترین فاکتورهای این چمدان است که قابلیت حمل آن را در طول سفر برای مسافران آسان نموده است.

 بنابراین چنانچه خواستار خرید چمدان هستید لازم است بدانید که چمدان دلسی مدل Sejour در سه سایز کابین، متوسط و بزرگ در رنگ های نوک مدادی، آبی و قرمز در اختیار خریداران قرار می گیرد.

امکانات چمدان دلسی مدل Sejour

 همانطور که در قسمت فوق اشاره کردیم چهارچرخ بودن چمدان دلسی مدل Sejour این امکان را به شما عزیزان می دهد که بتوانید  بدون تحمل هیچگونه فشار و یا احساس خستگی در ناحیه دستانتان چمدان خود را 360 درجه حرکت دهید.اما از دیگر امکاناتی که شرکت معتبردلسی برای چمدان دلسی مدل Sejour در نظر گرفته است می توانیم به قفل جدید و رمزدار TSA کار شده در این نوع چمدان اشاره کنیم.بنابراین در رابطه با امنیت چمدان دلسی مدل Sejour لازم است خاطر نشان کنیم که شرکت دلسی از قفل رمزدار TSA  بر روی زیپ محفظه ‌ی اصلی استفاده نموده است تا هیچگونه دسترسی از سوی دیگر افراد به وسایل داخل چمدان وجود نداشته باشد و لازم به ذکر است که این نوع چمدان فقط یک کلید دارد که به خریداران در حین خرید عرضه نمی شود و این کلید فقط در اختیار ماموران پلیس اینترپل قرار دارد.

شرکت دلسی از خوش نام ترین برند ها در تولید چمدان، کیف لپ تاپ ، کوله پشتی و ... می باشد که سال های سال است که محصولات این برند طرفداران بسیاری در رنج های سنی مختلف و با سلایق گوناگون را مجذوب خود کرده است.شرکت دلسی با ارائه محصولاتی مجهز و خوش ساخت انتخاب اول بسیاری از خریداران قرار گرفته است.بنابراین چنانچه چمدان دلسی مدل Sejour را همراه مناسبی برای سفر خود می دانید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران دلسی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید

در خرید یک کوله پشتی مناسب باید به موارد زیادی توجه داشته باشید که مهم‌ترین این موارد، طبی بودن کوله پشتی است. برای آن که از این مورد مطمئن شوید، بهترین راه ممکن، خرید از یک برند معتبر و شناخته شده است. دلسی برندی است که بیش از 7 دهه سابقه‌ی تولید انواع محصولات شامل چمدان، ساک، کیف دستی، کوله پشتی، کیف بیزینسی، کیف لپ تاپ، اکسسوری و کیف دوشی را دارد و طی این 7 دهه در میان مشتریان خود به کیفیت بالای محصولات شناخته شده است. کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil از جمله کوله پشتی‌های طبی است که ویژگی‌های بسیار مطلوبی برای حمل طولانی‌مدت و دائمی دارد که این ویژگی‌ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 

کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil سایز متوسط رنگ نارنجی

این کوله پشتی در ابعاد خارجی 12×28.5×41 سانتی‌متر ساخته شده است و سایز متوسط دارد که مناسب‌ترین اندازه برای کوله پشتی است. کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil به میزان 14 لیتر حجم خارجی دارد و وزن آن 0.6 کیلوگرم است. این کوله پشتی‌ رنگ‌بندی متنوعی دارد که یکی از این رنگ‌ها، نارنجی است. رنگی که اشتیاق، شور، هیجان و جذابیت می‌آفریند.

 کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil سایز متوسط رنگ نارنجی، دارای یک تبله است. طراحی داخلی این کوله پشتی به‌گونه‌ای است که می‌توانید با آن لپ تاپ هم حمل کنید. این کوله پشتی فضای قرارگیری لپ تاپی تا سایز 14 اینچ را دارد.

 جنس بدنه‌‌ی کوله پشتی از پلی‌استر است که محدودیت رنگی ندارد و ضخامت مناسب آن باعث فرم‌پذیری راحت شده است. به همین علت ظاهر این کوله پشتی طراحی زیبا و رنگ‌بندی متنوعی دارد.  گارانتی کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil سایز متوسط رنگ نارنجی به مدت 2 سال و بصورت بین‌المللی است.

 

هم‌ترین ویژگی‌ این کوله پشتی که باعث می‌شود آن را یک کوله پشتی محبوب و طبی بنامیم، وزن کم و سبک بودن است. بندها و بدنه‌ی این کوله پشتی کاملا طبی و استاندارد طراحی شده‌اند تا بتوان زمان زیادی این کوله پشتی را بدون نگرانی از دردکمر و فشار بر شانه‌ها، حمل کرد.

طراحی داخلی کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil سایز متوسط رنگ نارنجی، طوری انجام شده است که برای قرارگیری و جابجایی لپ تاپ هم مناسب باشد. همچنین برای حفظ امنیت بیشتر لپ تاپ و جلوگیری از خط افتادن روی بدنه‌ی آن بر اثر تماس با سیار محتویات کوله پشتی، یک کاور نگهدارنده و محافظ داخل این کوله پشتی برای لپ تاپ درنظر گرفته شده است. یک بند دوشی برای این کوله پشتی تعبیه شده است که می‌توانید کوله پشتی را روی دوش خود آویزان کرده و جابجا کنید.

 خرید کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil سایز متوسط رنگ نارنجی با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، به افرادی که در طی روز زمان زیادی کوله پشتی را با خود حمل می‌کنند، توصیه می‌شود. کوله پشتی‌های دلسی، کاملا طبی طراحی شده‌اند و وزن کم این کوله پشتی‌ها باعث جلوگیری از بروز درد و فشار در ناحیه‌ی کمر، شانه و کتف می‌شود.

 کوله پشتی‌های دلسی در مدل‌های متنوع برای رفع نیازهای متفاوت و استفاده در موقعیت‌های مختلف طراحی شده‌اند. قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ و طراحی استاندارد، ویژگی‌های مشترک بین تمام کوله پشتی‌های دلسی هستند.

 در صورتی که تمایل به خرید کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil سایز متوسط رنگ نارنجی دارید، می‌توانید آن را از ایران دلسی بصورت آنلاین سفارش دهید تا بدون دریافت هزینه‌ی جابجایی و بصورت رایگان، برای شما ارسال شود.

یکی از مزیت‌های اصلی لپتاپ‌ها امکان حمل و نقل آن‌ها و به همراه داشتن همیشگی‌شان است. به همین جهت است که اغلب افراد پس از خریدن لپتاپ به فکر تهیه‌ و خرید کیف لپ تاپ مناسب برای جابه‌جا کردن آن می‌افتند. لپتاپ‌ها به طور کلی دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند و صرف هزینه برای حفظ و نگهداری از آن‌ها بسیار معقول‌تر از صرف هزینه‌ی تعمیر یا تعویض این دستگاه‌ها،‌ در نتیجه‌ی غفلت در نگهداری مناسب از آن‌ها و در نتیجه آسیب دیدنشان است. انتخاب کیف لپ تاپ مناسب و استاندارد می‌تواند ضمانتی برای محافظت از لپتاپ شما باشد و برای شما این امکان را فراهم سازد تا سال‌ها از لپتاپ خود استفاده کنید. در این نوشته قصد داریم به بررسی مشخصات و امکانات یکی از انواع متعدد کیف لپ تاپ‌ های برند دلسی یعنی کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback به عنوان یک کیف لپ تاپ استاندارد، با کیفیت و زیبا بپردازیم.

وزن کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback 0.8 کیلوگرم، حجم خارجی این محصول 22 لیتر و ابعاد خارجی آن 14*37.5*42 سانتی‌متر است.

کیف لپ تاپ مدل +Quarterback دارای دوتبله و همچنین کاور نگهدارنده‌ی لپتاپ است. این محصول علاوه بر این دارای فضاهای دیگری برای قرار دادن وسایل جانبی لپتاپ و دیگر وسایل مورد نیاز برای انجام امور روزمره است.

این مدل کیف لپتاپ دلسی علاوه بر آن‌که قابل حمل مشابه یک کیف دستی است، قابل حمل روی دوش نیز هست. بندی که برای آویختن این کیف روی دوش در نظر گرفته شده، با استفاده از قلاب‌هایی مستحکم که با طراحی خاص خود مانع از پیچ خوردن بند می‌شوند، به کیف متصل می‌شود. هم دسته‌ها و هم بند مخصوص حمل کیف روی دوش، به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا فشار وارد آمده بر اثر وزن کیف و لپتاپ به بدن را تا حد امکان کاهش دهند.

جنس این کیف لپتاپ Nylon 1680 deniers است و علاوه بر این‌که دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی است، از زیبایی چشم‌نوازی نیز برخوردار است.

شرکت دلسی کیف لپ‌تاپ دلسی مدل +Quarterback را 10 سال به صورت بین‌المللی ضمانت می‌کند.

امکانات کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback

 

کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback دارای زیبایی ظاهری و طراحی فوق‌العاده‌ای است. قسمت زیرین این محصول به شکلی طراحی شده است که در صورت قرار گرفتن کیف روی زمین و دیگر سطوح صاف، ایستایی مناسبی داشته باشد و واژگون نشود. علاوه بر این در دو قسمت اصلی این کیف از زیپ‌های دوتایی استفاده شده که باز و بسته کردن جیب‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کنند. دوخت دقیق، استفاده از پارچه‌ی بسیار مرغوب و طراحی و ساخت دسته‌ها و بندی مقاوم نیز از جمله دیگر مزیت‌های این محصول هستند، که اگرچه ممکن است جزئی به نظر برسند اما هنگام استفاده از لپتاپ اهمیت خود را به وضوح نشان می‌دهند.

کیف‌های لپ تاپ دلسی

 

شرکت فرانسوی دل سی شرکتی است که از آغاز فعالیتش در زمینه‌ی تولید انواع ساک مسافرتی و چمدان بیش از 70 سال می‌گذرد. این شرکت همواره جزو پیشتازان این صنعت بوده و تلاش داشته تا با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز محصولاتی هرچه باکیفیت‌تر و نزدیک‌تر به استانداردهای بین‌المللی را طراحی و تولید کند. شما عزیزان می‌توان برای مشاهده‌ی دیگر محصولات شرکت دلسی از سایر صفحات وب‌سایت ایران دلسی، نماینده‌ی رسمی شرکت دلسی در ایران، بازدید نمایید.

 

ساک مسافرتی بهترین انتخاب برای مسافرت‌های پی در پی است، چرا که چیدمان و حمل آن بسیار آسان است. یک ساک سایز کوچک به خوبی برای حمل وسایل ضروری کفایت می‌کند و لذا خرید آن برای همه سودمند است. ساک دلسی مدل Montrouge سایز کوچک رنگ قرمز یک ساک اسپرت و جذاب است که علاوه بر زیبایی و ظاهر شیکی که دارد، قابلیت‌ها و امکانات منحصر به فردی نیز دارد. در ادامه بیشتر به جزئیات این محصول می‌پردازیم.

 

ساک دلسی مدل Montrouge سایز کوچک رنگ قرمز

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک دلسی مدل Montrouge سایز کوچک رنگ قرمز

این ساک از برند دلسی در سایز کوچک با ابعاد خارجی 28 × 55 × 32 سانتی‌متر طراحی شده و اصطلاحا سایز کابین است، چراکه برای قرار دادن در کابین هواپیما استاندارد است. این محصول با حجم خارجی 49 لیتر یک ساک جادار و مطمئن برای مسافرت‌های مختلف است. وزن آن تنها 1.1 کیلوگرم است که هنگام محدودیت بار به حمل وسایل بیشتر کمک می‌کند.

جنس ساک دلسی مدل Montrouge سایز کوچک رنگ قرمز از Polyester 450*450 deniers بوده که بهترین جنس برای تولید ساک است. در حقیقت این جنس موجب مقاومت بدنه ساک در برابر رطوبت، لکه و... شده که موجب افزایش دوام و حفظ بهتر محتویاتش می‌شود. این محصول ارزشمند با 5 سال گارانتی بین المللی به فروش می‌رسد که به خوبی اعتماد مشتریان را از کیفیت طولانی مدت جلب می‌کند.

گفتنی است این ساک طراحی ویژه‌ای دارد که به حمل آسان آن کمک می‌کند. این ساک را می‌توان بر روی دسته چمدان نصب کرد و به راحتی آن را به‌وسیله چرخ‌های چمدان حرکت داد؛ علاوه بر این بند مخصوص حمل با شانه نیز دارد که بسیار کاربردی است.

قفل TSA امروزه به علت کثرت حمل و نقل، اهمیت امنیت و نیاز به سرعت فرایند بازرسی، در بسیاری فرودگاه‌های بین المللی الزامی شده است. لذا خرید ساک دلسی مدل Montrouge سایز کوچک رنگ قرمز برای افرادی که به مسافرت‌های هوایی بیشتری می‌روند، ضروری است، چرا که این محصول مجهز به قفل TSA آویزی است.