سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله بانوان

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی انواع رژگونه برند شیگلم

رژگونه استیکی شیگلم مدل گلویین آپ اسکین رنگ گلدن سان SHEGLAM GLOW UP STICK wild love

رژگونه استیکی شیگلم مدل wild love

استیک کانتورینگ شی گلم مدل گلویین آپ اسکین رنگ گلدن سان با وزن 7.5 گرم و ساخت کشور سنگاپور، محصولی بسیار ایده آل برای زیباتر شدن چهره شما می باشد. این ژل کانتورینگ شفاف دارای رنگدانه های غنی بوده و به ایجاد خطوط ظریف و طبیعی بر روی صورت شما کمک می کند. استیک کانتورینگ مدل گلویین آپ اسکین رنگ گلدن سان شی گلم فرمولاسیون ژلی و سبکی دارد. این کانتور با ایجاد سایه های ظریفی روی صورت، برای مشخص کردن استخوان گونه، خط فک و پیشانی شما بسیار مناسب است. 
آشنایی با کانتور استیکی شی گلم مدل گلویین آپ اسکین
کانتور کردن صورت یکی از تکنیک های پرطرفدار در میکاپ است. این کار باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی زاویه و فرم دلخواه را به چهره خود بدهید. محصولات مختلفی برای کانتور صورت در بازار وجود دارد که یکی از بهترین نوع آن ، مدل استیکی می باشد. کانتور شی گلم مدل Glowin’ Up Skin Stick در شکل استیکی و با ابعاد 9.2*3*3 سانتی متر طراحی شده و قابلیت استفاده آسانی دارد. این استیک کانتورینگ صورت رنگ های زیبایی دارد که با هر نوع و تناژ رنگی پوست قابل استفاده باشند. رنگ خورشید طلایی یا گلدن سان یکی از خوشرنگ ترین کانتورها میباشد.

خصوصیات استیک کانتورینگ مدل گلویین آپ اسکین شیگلم 

•    ژل کانتورینگ شفاف دارای رنگدانه های غنی

•    ایجاد خطوط ظریف و سایه های طبیعی بر روی صورت

•    ایده ال برای مشخص کردن استخوان گونه، خط فک و پیشانی 

•    دارای طراحی استیکی با ابعاد 9.2*3*3 سانتی متر

•    دارای یک براش در قسمت انتهای استیک

•    قابلیت استفاده آسان و ترکیب شدن بسیار راحت بر روی پوست

•    دارای ماندگاری طولانی مدت و نمای پایانی کاملا طبیعی 

•    شکل دهی و تقویت فرم صورت جهت برجسته سازی ویژگی های طبیعی آن 

•    بسیار خوشرنگ و درخشان کننده پوست

•    مناسب برای هر نوع و تناژ رنگی پوست 

•    وزن: 7.5 گرم 

معرفی برند شیگلم

کمپانی SHEGLAM یک برند لوازم آرایشی است که در سال 2019 راه اندازی شد. دفتر مرکزی این برند در سنگاپور است ولی علاوه بر آن در هفت مکان دیگر نیز فعالیت دارد. شیگلم، از زمان آغاز به کار خود، به دلیل لوازم آرایشی با کیفیت برتر خود که از مواد اولیه 100? بدون ظلم ساخته شده است، شناخته شده است و در حال حاضر محصولات آن در بیش از 40 کشور در سراسر جهان فروخته می شود. همچنین دریافت کننده جوایز MEGA Beauty 2021 است.

برند شیگلم تولید کننده انواع محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب است و به خاطر همین تنوع و قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی از نوجوانان گرفته تا افراد بالای 40 – 50 سال جذب کند. اقلام تولیدی شامل محصولات حمام و محصولات مراقبت از پوست، خطوط آرایش، ابزارهای حرفه ای، خط چشم، رژ لب، براق کننده ها، رژگونه ها، برنزها، برس ها، و ریمل و سایر موارد است.

رژگونه استیکی شیگلم SHEGLAM GLOW UP STICK dreamer

استیک کانتورینگ شی گلم مدل گلویین آپ اسکین رنگ گلدن سان با وزن 7.5 گرم و ساخت کشور سنگاپور، محصولی بسیار ایده آل برای زیباتر شدن چهره شما می باشد. این ژل کانتورینگ شفاف دارای رنگدانه های غنی بوده و به ایجاد خطوط ظریف و طبیعی بر روی صورت شما کمک می کند. استیک کانتورینگ مدل گلویین آپ اسکین رنگ گلدن سان شی گلم فرمولاسیون ژلی و سبکی دارد. این کانتور با ایجاد سایه های ظریفی روی صورت، برای مشخص کردن استخوان گونه، خط فک و پیشانی شما بسیار مناسب است.
آشنایی با کانتور استیکی شی گلم مدل گلویین آپ اسکین
کانتور کردن صورت یکی از تکنیک های پرطرفدار در میکاپ است. این کار باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی زاویه و فرم دلخواه را به چهره خود بدهید. محصولات مختلفی برای کانتور صورت در بازار وجود دارد که یکی از بهترین نوع آن ، مدل استیکی می باشد. کانتور شی گلم مدل Glowin’ Up Skin Stick در شکل استیکی و با ابعاد 9.2*3*3 سانتی متر طراحی شده و قابلیت استفاده آسانی دارد. این استیک کانتورینگ صورت رنگ های زیبایی دارد که با هر نوع و تناژ رنگی پوست قابل استفاده باشند. رنگ خورشید طلایی یا گلدن سان یکی از خوشرنگ ترین کانتورهاست.

رژ گونه کالر بلوم لیکوئید شیگلم Birthday Suit Float On

رژگونه های مایع شیگلم دارای فرمولی بر پایه آب میباشد که ظاهر خیس و مرطوبی به پوست میبخشد.
همچنین این رژگونه ها دارای بافت بسیار سبک میباشند و نسبت به رژگونه های پودری طبیعی تر جلوه میکنند.

 رژگونه مایع شیگلم رنگFloat on (sheglam color bloom liquid blush)

 رژگونه یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی هستند که چهره را شاداب تر و بانشاط تر جلوه می دهند. رژگونه شیگلم مدل Color Bloom Liquid یک رژگونه مایع لوکس است که با رنگ های بسیار زیبا و متنوع، گونه ها را مانند شکوفه ای زیبا و خوشرنگ می سازد. این رژگونه فینیش زیبا و طبیعی داشته و میکاپی شیک را به شما هدیه می دهد. همچنین به عنوان سایه چشم و تینت لب نیز می توانید از آن استفاده کنید.

رژ گونه کالر بلوم لیکوئید شیگلم

مشخصات رژ گونه کالر بلوم لیکوئید شیگلم

• دارای بافت ژل- کرمی و بسیار سبک

• قابلیت پخش شدن آسان بر روی پوست

• ضد لک و دارای پیگمنت بالا و ماندگاری طولانی مدت

• ایجاد جلوه ای حجیم و بسیار زیبا روی گونه ها

• دارای فینیش زیبا و طبیعی

• حاوی مواد مغذی مانند ویتامین C

• طراحی شده در رنگ های جذاب و متنوع

• قابل استفاده به عنوان سایه چشم و تینت لب

• دارای نوک اسفنجی و قابلیت استفاده آسان

• دارای بسته بندی زیبا

رژگونه مایع کالر بلوم لیکوئید شیگلم مدل sheglam risky business

معرفی رژ گونه مایع شیگلم مدل کالر بلوم رژگونه یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی هستند که چهره را شاداب تر و بانشاط تر جلوه می دهند. رژگونه شیگلم مدل Color Bloom Liquid یک رژگونه مایع لوکس است که با رنگ های بسیار زیبا و متنوع، گونه ها را مانند شکوفه ای زیبا و خوشرنگ می سازد. این رژگونه فینیش زیبا و طبیعی داشته و میکاپی شیک را به شما هدیه می دهد. همچنین به عنوان سایه چشم و تینت لب نیز می توانید از آن استفاده کنید.

رژگونه مایع کالر بلوم لیکوئید sheglemمدل