سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله بانوان

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت کلینیک با کارتریج آبی

نقد و بررسی آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت کلینیک با کارتریج آبی

دوستان عزیزم وقتی Clinique iD در اواخر سال گذشته ارائه شد و برای اولین بار در شبکه های اجتماعی ظاهر شد ، هیاهو بسیار خوبی بود. همه جا صحبت از محصول جدید بود که باید به اندازه اثر انگشت خود شما بی نظیر باشد
clinique

??دو محصول در یک پک فوق العاده.??
‏Clinique iD
‏Abresan 115ml+serome 10ml

Clinique iD Dramatically Different For Pores & Uneven Texture

 

آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت کلینیک با کارتریج آبی یکی از خاص ترین هیدراتاسیون های مخلوط سفارشی کمپانی کلینیک است که می تواند راه حل آبرسانی و درمان پوست شما باشد. این آبرسان به شما امکان می دهد تا برای 24 ساعت پوست خود را از خشکی محافظت کنید. این محصول با فرآوری Clean Shield Technology™ محافظ رطوبتی پوست را تقویت می کند و انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشد. این بافت منحصر به فرد به کمک ژل دراماتیکالی دیفرنت یک پایه آبرسان قوی ایجاد می کند تا در بستر آن مواد فعال کارتریج تصفیه و کاهش منافذ پوست را انجام دهند و پوستی درخشان و شاداب را به شما هدیه دهند.
یک سیستم الحاقی آسان در سه مرحله ساده. ابتدا می توانید مرطوب کننده مرسوم Clinique خود را به عنوان پایه انتخاب کنید ، سپس به دنبال یک کارتریج به عنوان تقویت کننده باشید و در مرحله آخر هر دو را با یک پیچ جمع کنید. ??مراقبت از پوست شما کاملاً انجام شده است??

 

آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت کلینیک با کارتریج آبی

آبرسان ژلی دراماتیکالی دیفرنت کلینیک با کارتریج آبی

 

ویژگی های محصول:

  • آبرسانی 24 ساعته پوست
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی‌ها
  • حفظ رطوبت پوست
  • درخشان کننده پوست
  • کاهش منافذ
  • شاداب کننده پوست
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد مواد مضر اعم از پارابن، فتالات و غیره

‏با کارتریج تقویت کننده می توانید از بین پنج گزینه انتخاب کنید! با انجام این کار ، شما در درجه اول باید نیازهای اولیه پوست خود را تعیین کنید. سپس مطابق آن رفتار کنید. تقویت کننده پوست با اسید لاکتیک باعث آرامش پوست و تغذیه میشود.کارتریج آبی ، که باعث می شود منافذ کوچک تر به نظر برسند و ساختار پوست ظریف تر شود تقویت کننده سفید برای هایپرپیگمانتاسیون به لطف گلپر ژاپنی اختلالات رنگدانه را کاهش می دهد. تقویت کننده پوست خسته تائورین به عنوان یک ماده فعال است که قرار است انرژی سلول ها را فعال کند. و سرانجام ، تقویت کننده پوست جهت جلوگیری از چین و چروک و با کیفیت ترین محصولات کلینیک است است .